Звіт керівника Лебединського закладу дошкільної освіти "Лебедик"

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЛЕБЕДИНСЬКИЙ ЗАКЛАД

ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ЛЕБЕДИК»

БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Шевченка, б. 1 г, с. Лебедин, Бориспільський р-н, Київська обл., 08333

е.mail: dnzlebeduk@ukr.net

код ЄДРПОУ 39035470

ЗВІТ

Директора ЗДО «Лебедик» про діяльність у 2022/2023 навчальному році.

На виконання наказу Управління освіти і науки Бориспільської міської ради від 16.05.2022р. № 225 «Про щорічне звітування керівників закладів дошкільної та загальної середньої освіти міста про свою діяльність за 2022/2023 навчальний рік », Положення про дошкільний навчальний заклад, з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базуються на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації:

Я , Кацан Алла Вікторівна, директор Лебединського закладу дошкільної освіти «Лебедик »,

освіта базова вища педагогічна, педагогічний стаж 24 роки, з них на посаді директора 9 років, звітую про основні напрямки своєї діяльності за 2022/ 2023 навчальний рік.

Як директор, у своїй діяльності я керувалась Статутом закладу дошкільної освіти, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Колективним договором, посадовими обов’язками директора, законодавством України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника.

1. Загальні відомості про заклад дошкільної освіти.

Місце знаходження –с.Лебедин ,вулиця Шевченка 1г

Повна назва дошкільного закладу: Лебединський заклад дошкільної освіти «Лебедик» Бориспільської міської ради Київської області.

Скорочена назва дошкільного закладу: Лебединський ЗДО «Лебедик» БМР КО.

Засновником дошкільного закладу є Бориспільська міська рада Київської області.

Форма власності-комунальна.

Дошкільний заклад є юридичною особою,має код ЄДРПОУ. Фінансово-розрахункову та облікову діяльність дошкільного закладу здійснює централізована бухгалтерія.

Мова навчання-українська.

Дошкільний заклад «Лебедик» функціонує з вересня 2014року.

Діяльність дошкільного закладу спрямована на реалізацію основних завдань дошкільної освіти. Продовжуючи роботу щодо підвищення результативності освітнього процесу з метою ефективності впливу роботи дошкільного закладу на розвиток особистості дитини, педагогічний колектив визначив такі пріоритетні завдання на 2022/2023 навчальний рік:

· впровадження в практику інноваційних технологій з метою всебічного розвитку дітей.;

· формування основ безпечної поведінки, стресостійкості та здорового способу життя дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану;

· здійснення системних заходів, спрямованих на посилення національно –патріотичного виховання дітей- формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей.

Заклад працює за 12 годинним режимом, з 7.00 до 19.00.

Проектна потужність 80 місць. Зараз у закладі функціонує 2 різновікові групи. Одна група вільна, обладнана та чекає малюків . Ще одна група переобладнана на музичну та спортивну зали.

Наш заклад відвідує 55 дітей.

Група «Веселики»:

від 2 до 4 років 31 дітей

Група «Чомусики

від 4 до 6 років - 24дітей.

Згідно із зазначеними документами на час дії воєнного стану в Україні у закладі організовано чергові групи. Відповідно до листа МОН від 22 червня 2022 року №1/6887-2 для забезпечення безпечних умов функціонування ЗДО на час воєнного стану зменшено кількість дітей у групах для дітей дошкільного віку- до 15, для дітей молодшого віку-до 10.

2. Матеріально- технічна база закладу дошкільної освіти.

Матеріально- технічна база закладу дошкільної освіти у задовільному стані. Дошкільний заклад забезпечено необхідним обладнанням , меблями та м’ яким інвентарем, що знаходиться у задовільному стані.

Заклад має власну територію площею 0,66 га.

В цьому році, рішенням Виконавчого комітету Бориспільської міської ради земельна ділянка отримала свідоцтво на право власності, правокористувач: Лебединський заклад дошкільної освіти «Лебедик»

На території закладу функціонують 3 ігрові майданчики з тіньовими навісами. Їх оснащення відповідає санітарно-гігієнічним, педагогічним та естетичним нормам. Є потреба у придбанні спортивного комплексу.

Територія закладу добре озеленена. Висаджені декоративні дерева, кущі, розбиті 5 клумб. На клумбах висаджені квіти, які милують око своїм розмаїттям. Є куточок лісу, лугу, де вихователі організовують спостереження за рослинами. Виділено місце для фруктового саду.

Поновився куточок в зеленій зоні в сучасному українському стилі.

У 2022/2023 навчальному році за бюджетні кошти зміцнена матеріально-технічна база дошкільного закладу, а саме:

Канцтовари

Фарба

Господарчі товари

Миючі засоби

Дезинфікуючі засоби

Будівля дошкільного закладу обладнана централізованою системою водопостачання, в робочому стані водовідведення, має власне індивідуальне електро-опалення. Приміщення ЗДО, харчоблок, овощесховище, дах відповідають санітарним нормам. Є потреба у заміні огорожі та заміна старого асфальту на бруківку(відповідну заявку подано у дефектному акті до головного розпорядника коштів- Управління освіти і науки Бориспільської міської ради).

Для забезпечення дотримання вимог безпеки життєдіяльності та охорони праці у ЗДО створені необхідні умови, а саме: постійно проводиться інструктивно- роз’яснювальна робота з персоналом. Кожен працівник під особистий підпис ознайомлюється з інструкцією щодо отримання норм та вимог техніки безпеки, посадових обов’язків, Санітарного регламенту. Адміністрація ЗДО проводить роботу із забезпечення в дошкільному закладі норм охорони праці, протипожежної безпеки. Посадові інструкції має кожний працівник закладу, який знає вимоги інструкції і дотримується їх виконання. Перед проведенням заходів (свят,конкурсів) видаються відповідні накази по закладу. У дошкільному закладі є необхідна кількість вогнегасників, протипожежний інвентар, план евакуації дітей та працівників на випадок пожежі. Заклад підключено до пожежної сигналізації. Відповідна робота проводиться з дітьми у доступній формі. Щороку у ЗДО проводиться Тиждень безпеки життєдіяльності.

3.Кадрове забезпечення дошкільного закладу.

В ЗДО проводиться робота, спрямована на забезпечення перспективи та прогнозування потреб закладу у працівниках та оптимізація кадрового забезпечення.

Відповідно до штатного розпису заклад укомплектований педагогічними працівниками , є психолог , який виконує обов’ язки , інструктора з фізкультури, музичний керівник.

У 2022/2023 н.р. працювало 4 вихователі.

Вихователі: Івахненко І.С.. –освіта вища педагогічна, педагогічний стаж 11 років ; Онянова Т.В.-освіта вища педагогічна, педагогічний стаж 9 років, зараз в декретній відпустці, на заміні Чераньова А.О. –освіта професійно технічна, педагогічний стаж-1 рік; Шульгіна С.П. –освіта вища технічна, педагогічний стаж 9 років; КохноК.Б.- освіта професійно-технічна,педагогічний стаж 6 років. Вихователі всі атестовані,відповідають займаній посаді, друга категорія присвоєна двом вихователям.

Директор - освіта базова вища, педагогічний стаж 24 роки, на посаді завідувача 9 років.

4. Медичне обслуговування дітей у дошкільному закладі.

Пріорітетними у 2022/2023н.р були і залишаються здоров’язберігаючі аспекти. На курсах підвищення кваліфікації ,я, захистила курсову роботу «Використання здоров’язміцнюючих та здров’язберігаючих технологій у закладі дошкільної освіти». Тепер ми їх впроваджуємо в роботі.

Усі працівники закладу створюють достатні умови для організації життєдіяльності дітей молодшого та дошкільного віку.

Для забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей педагоги проводять фізкультурно- оздоровчу роботу, забезпечують достатню рухову активність дітей у повсякденному житті та під час занять з фізичної культури. Ранкова гімнастика проводиться щоденно відповідно до режиму, після денного сну проводиться гімнастика пробудження, вправи для профілактики плоскостопості по масажному коврику.

З дітьми працюють вихователі,які здійснюють постійний моніторинг стану здоров’я вихованців закладу, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я.

У кожній віковій групі за результатами обстеження дітей медичною сестрою та антропометричних вимірювань ведеться листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи. Також заклад дотримувався і дотримується карантинних обмежень.

5.Організація харчування дітей закладу.

Харчоблок відокремлений від групових та спальних приміщень. Система водопостачання в робочому стані. Проточною холодною водою та гарячою (є болери) харчоблок забезпечений. Техноглогічне обладнання (електроплити, шафа з терморегулятором) в робочому стані. Холодильне обладнання в робочому стані. Є велика морозильна скриня, та холодильник для зберігання молочної продукції. На харчоблоці створені умови для забезпечення належного зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини .Розроблюючим інвентарем харчоблок забезпечений в достатній кількості, все промарковане. Є потужна електром’ясорубка. Столовим та кухонним посудом забезпечено в достатній кількості. На харчоблоці створені умови для дотримання правил миття посуду, інвентарю, обладнання, вивішена інструкція щодо правил миття. Миючими засобами забезпечено в достатній кількості. Комора для сипучих продуктів обладнана закритими шафами, санітарний стан задовільний. Усі продукти харчування та продовольчу сировину завгосп отримує при наявності документів, що підтверджують їх безпечність та якість. У задовільному стані овочесховище. Спецодягом персонал забезпечено.

Робота з організації харчування дітей ЗДО здійснюється згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305.

Продукти харчування в дошкільному закладі постачають установи, які визначені рішенням тендерного комітету. Продукти завозять згідно із заявками, які надає завгосп щотижня, товар приймається лише за наявності супровідних документів, які підтверджують їх походження, безпечність, якість, гатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання.

Організація харчування дітей в закладі ведеться на достатньому рівні.

В закладі трьох- разове харчування. Чотиритижневе меню різноманітне.

Виконання натуральних норм харчування за 2022рік, становить 90%, вартість одного дітодня до 1 червня , становила: молодша група - 56,66, старша група - 74,25 грн.

З 1 червня 2023 року за рішенням виконавчого комітету Бориспільської міської ради, вартість харчування дітей у закладах дошкільної освіти, становить: молодша група- 69,67, старша група- 89,16.

Відповідно до рішення сесії Бориспільської міської ради батьки сплачують 40% від загальної вартості харчування.

У закладі харчуються 9 дітей пільгових категорій. Це 1 дитина- учасника Бойових дій, та 1 дитина ВПО, харчуються- безкоштовно. 7 дітей з багатодітних родин.

Батьки своєчасно вносять плату за харчування дітей.

Вихователі ведуть контроль сплати, під особистий підпис батьків.

Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в ЗДО є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється в «Журналі обліку виконання натуральних норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а вразі потреби-корекція харчування.

Документація щодо харчування дітей –ведеться.

Медична сестра, директор, кухар складають Чотиритижневе перспективне меню на кожну пору року, меню-розкладку. Здійснюється контроль за виконанням культурно-гігієнічних навичок у дітей, контролюється дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, ведеться облік проходження медоглядів працівниками ЗДО. – За цей навчальний рік за результатами перевірок СЕС порушень санітарного стану приміщень та харчоблоку, а також порушень відповідності нормам калорійності харчування дітей не виявлено. Хочеться висловити подяку працівникам харчоблоку, медичній сестрі , комірнику за відповідальне ставлення до виконання свої посадових обов’язків.

6. Навчально-виховна робота у дошкільному закладі.

ЗДО здійснює свою діяльність відповідно до стратегії розвитку закладу, освітньої програми та річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

Для ефективного вирішення проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики.

Першорядним для колективу закладу є питання роботи з програмою розвитку дитини дошкільного віку «Дитина» яка націлює педагогів на особистісний розвиток дітей за основними напрямами освітньої роботи (фізичний, соціально-моральний, пізнавальний, художньо-естетичний розвиток, організація ігрової діяльності, трудової діяльності), соціалізації дошкільнят, ігрова діяльність, підготовка до школи, створення розвивального простору для дітей дошкільного віку.

Провідними принципами даної програми є:

· Гуманізація педагогічного процесу, що полягає в орієнтації педагога на особистість дитини, її вікові, індивідуальні особливості, організація ефективного життєвого простору – природного, культурного, соціального в підтримці пізнавальної активності;

· Інтеграції, системності, комплексності при визначенні змісту розділів програми та в процесі планування і здійснення освітньо-виховної роботи.

Це дає можливість педагогам проявляти власну ініціативу, творчість, самостійний пошук у доборі форм, методів організації роботи, творчо впроваджувати педагогічні інновації, особистісно- орієнтовані технології.

Протягом навчального року я намагалася активно працювати за всіма

напрямами своєї діяльності. Особлива увага приділялась створенню у навчальному закладі належних умов для забезпечення якісної освіти.

Постійно працюю над удосконаленням внутрішнього контролю, дотримуючись його основних принципів.

Дошкільний заклад має необхідні умови для вирішення загально-освітніх, фізкультурно-оздоровчих заходів. Групи оснащені іграшками згідно типового переліку, постійно оновлюється розвивально - ігрове середовище .

Організація методичної роботи в закладі здійснювалась на основі річного плану роботи дошкільного закладу. Система методичної роботи в дошкільному навчальному закладі базувалась таким чином, щоб створити належні умови для підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника.

Протягом навчального року здійснювалося поповнення інформаційно- методичної бази ЗДО навчально-виховними програмами, навчально-методичними та навчально-наочними посібниками.

Педагогам надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахової майстерності

У 2022/2023 н.р.педагогічний колектив закладу працював творчо і відповідально. Адміністрації закладу вдалось охопити оперативним контролем стан підготовки до нового навчального року, виконання вимог до режиму в ЗДО, дотримання карантинних обмежень, рівень педагогічної майстерності педагогів. Під час проведення педагогічних рад , (а їх чотири ) використовувались інтерактивні методи навчання педагогів , дискусії, ділові ігри. Проведення відкритих занять стимулювало педагогів до поглибленого вивчення питань,що висвітлювались у пошуку нестандартних, цікавих рішень , а також сприяло збільшенню самооцінки.

У дошкільному закладі є окремий методичний кабінет, оснащений комп’ютером та кольоровим принтером, поповнився методичною інформацією та літературою.

У закладі працює психолог, кабінет наповнився різноманітними розвиваючими іграми.

Планування навчально- виховного процесу здійснюється за режимними моментами з урахуванням ліній розвитку. Рівномірно розподіляються види активності за основними лініями розвитку протягом дня в залежності від бажань та інтересу дітей. Крім спеціально організованої навчально-виховної зайнятості передбачається самостійна діяльність дітей: продуктивна праця, художня діяльність, гра, спілкування та інше. За планом вихователів проводиться індивідуальна робота з дітьми.

Одним із пріорітетних завдань навчально-виховного процесу є патріотичне виховання дітей. В цьому році ми поповнили музейий простір для дошкільників, це міні-музей; патріотичний, народознавчий, та історія закладу. Відвідуючи музей ми виховуємо у дітей любов до рідного краю, бережем традиції та обряди українського народу.

Протягом навчального року у закладі були підготовлені та проведені свята та розваги- народні, тематичні, родинні.

7. Управлінська діяльніть у дошкільному закладі.

Моя діяльність , як управлінця спрямована на створення необхідних умов для оптимального функціонування й розвитку дошкільного закладу. Надання педагогам можливості самостійно обирати найбільш зручні, ефективні підходи і технології , стимулювати вихователів до вивчення особистості кожного вихованця та врахування їх у навчально-виховному процесі.У роботі з працівниками намагаюсь дотримуватись партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюємо спільно, виробляємо різні варіанти рішення, з них обираємо найбільш оптимальний

В дошкільному закладі відповідно до Закону України «Про звернення громадян», проводиться робота по прийому батьків.

Наказом по дошкільному закладу затверджено графік особистого прийому громадян. Заведено Журнал особистого прийому та реєстрації письмових звернень.

Прийом проводиться регулярно не лише у встановлені дні та години, я у зручний для громадян час.

Всі звернення були зареєстровані. Надавались обгрунтовані відповіді на звернення батьків, без порушень законодавства.

Як керівник я завжди відкрита до діалогу з колегами, батьками наших вихованців. На слушні пропозиції намагаюсь своєчасно реагувати. Працюю за принципом: «Справжній прфесіоналізм керівника- це уміння створити творчий колектив».

8. Робота з батьками у дошкільному закладі.

Важливою складовою навчально-виховного процесу у закладі є організація роботи з батьками. Адже сім’я –первинне природне середовище, джерело духовної та матеріальної підтримки дитини.

Провідною формою роботи з батьками, яка характеризується значною педагогічною доцільністю, є батьківські збори.

Впродовж навчального року всі питання з батьками вирішувались онлайн, через батьківські групи у Вайбері , батьки ознайомлювались з завданням, новим змістом і напрямками навчально-виховного процесу, специфікою роботи сучасного закладу освіти, обговорювали актуальні для них питання, педагогічні проблеми.

Відео і фотоколаж проведених свят, викладались батькам у групах Вайбер. Залучались батьки до дистанційної форми навчання.

Хочу висловити велику подяку батькам за участь у житті садка, взаєморозуміння та турботу про дітей та сподіваюсь на подальшу співпрацю.

Особлива подяка головам батьківських комітетів Яні Ламаш та Марії Коломієць, за проведену роботу з батьками в такий нелегкий час, взаєморозуміння , підтримку.

У своїй діяльності буду намагатися залучати до співпраці батьків та громадські організації.

І надалі буду продовжувати працювати в такому режимі, в створенні іміджу закладу,в плані розвитку ЗДО на 2018/2024 рік накреслені кокретні завдання та потреби.

Підводячи підсумки роботи за рік, я хочу подякувати усім працівникам закладу, батькам за конструктивну критику і можливість реалізації нових ідей. Сподіваюсь, що мій звіт дозволить вам сьогодні і надалі об’єктивно оцінити мою діяльність як керівника. Головним є те, що дошкільний навчальний заклад прагне бути місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізувати свої здібності, товаришувати , весело і щасливо жити, і головне – ПІД МИРНИМ НЕБОМ!!

Дякую за увагу.

Кiлькiсть переглядiв: 44

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.